مزون پارلی

کالاها

دسته بندی ها

مزون پارلی

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1402-12-21

مدل موی متناسب با مدل لباس مجلسی

اگر می خواهید همچون الماس در مجلس بدرخشید و استایل خوب و چشمگیر داشته باشید، لازم است نکاتی از جمله انتخاب مدل موی مناسب برای انواع لباس مجلسی خود را رعایت کنید. مدل مو شیک و متناسب کمک می کند تا زیباتر دیده شوید. مدل مو در دو نوع باز و بسته یا ترکیبی از هر دو آن ها با توجه به مدل لباس و یقه آن انتخاب و اجرا می شود. مدل مو را می توان برای تمامی سنین از کودکان گرفته تا بانوان سالخورده اجرا کرد.

  • شینیون اروپایی

  • شینیون ساده

  • شینیون باز

  • شینیون بسته

انتخاب مدل موی مناسب براساس نوع و استایل لباس

انتخاب مدل موی مناسب برای انواع لباس مجلسی یکی از مهم ترین فاکتورهای ایجاد هماهنگی و زیباتر دیده شدن است. همان طور که هنگام خرید لباس، به عواملی مانند رنگ و مدل توجه می کنید و تمام تلاش خود را دارید تا نوع آرایش و اکسسوری ها با استایل شما همسو باشد، لازم است تا مدل مو مناسبی را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال اجرای موهای فر با لباس بلند، موهای صاف و کشیده با لباس مجلسی کوتاه، مدل بافت دخترانه برای سنین کمتر و لباس های مجلسی دخترانه، می تواند ظاهری شیک تر را برای شما داشته باشد.

یکی از پرطرفدارترین مدل های مو، نوع باز زنانه و دخترانه است که با هر فرم چهره و سلیقه سازگار است. توجه به استایل لباس و مدل یقه آن از مهم ترین نکات قابل توجه در انتخاب مدل مو است که در زیر به انواع آن خواهیم پرداخت:

مدل مو مناسب با یقه لباس بلند

لباس هایی که یقه گردنی یا اسکی دارند، لباس های سقه بلند نامیده می شوند. بهترین مدل مو برای این استایل لباس، مدلی است که گردن پیدا باشد. اگر موهای بلندی دارید بهتر است آن ها را جمع کرده یا دم اسبی کنید. استفاده از شینیون به هم ریخته، مدل مو نیمه جمع و بافت شاخه ای از دیگر انتخاب های استایل مو با لباس یقه بلند است.

مطالعه  استایل مینیمال چیست ؟!

مدل مو مناسب با یقه هفت

یقه هفت از جذاب ترین و کاربردی ترین یقه ها در لباس های مختلف است. برای زیباتر دیده شدن این لباس می توانید از مدل مو دم اسبی شل و کمی به هم ریخته و نامرتب استفاده کنید. فر کردن موها نیز انتخاب خوبی برای لباس های مجلسی یقه هفت است.

مدل مو مناسب با یقه مستطیلی

بسیاری از لباس های مجلسی بند دار با فرم دکلته در دسته یقه های مستطیلی قرار داده می شوند. در این صورت بخش هایی از نواحی گردن و شانه ها پیدا خواهند بود. مدل مو کلاسیک باب از بهترین گزینه ها برای موهای کوتاه و یقه لباس مستطیلی است. فرق کج از یک سمت و شینیون های جمع بالا، جلوه لباستان را بیشتر خواهد کرد.

مدل مو مناسب با یقه دکلته

موهای باز با یقه دکلته مطمئنا بهترین انتخاب است. با توجه به حجم باز که در قسمت بالاتنه هنگام پوشیدن لباس مجلسی با یقه دکلته ایجاد می شود، نیاز به مدل مویی دارد که بتواند اطراف شانه و گردن را پوشش دهد، چه مدلی بهتر از باز گذاشتن موها. علاوه بر این می توانید موها را پشت سر به صورت شلخته و نامرتب جمع کنید. برای جذابیت بیشتر هرگز به دنبال بافت موها و جمع کردن موها بالای سر با لباس دارای یقه دکلته نروید.

مدل مو مناسب با یقه یک طرفه

یکی از انواع لباس های مجلسی شیک و جذاب، لباس های با یقه یک طرفه هستند که اگر هماهنگی کافی با گردن و اندام را داشته باشد، بهترین حالت فرم بدن را نشان می دهد. استفاده از مدل مویی که تعادل بین بخش باز لباس و موها را ایجاد کند، بهترین گزینه خواهد بود. مدل دم اسبی و ریختن بخشی از موها در قسمت برهنه بدن، بهترین انتخاب است. شینیون های جمع در یک طرف سر به سمت قسمت باز، ظاهر شما را جذاب تر می کند.

مطالعه  دوخت مانتو شلوار اداری چند متر پارچه میخواهد ؟!

مدل مو مناسب با یقه قایقی

شباهت طرح این یقه با قایق از دلایل نامگذاری آن است که قسمت هایی از گردن و سینه را نمایان می کند. اگر می خواهید با لباس یقه قایقی در مجلس بدرخشید از مدل مو بافت فرانسوی یا جمع کردن آن ها پایین سر استفاده کنید. رها کردن موها یا جمع کردن بخشی از آن ها انتخاب مناسبی برای این مدل لباس نیست.

مدل مو مناسب با یقه گرد

افرادی که گردن باریک و لاغر دارند، لباس یقه گرد را انتخاب می کنند. مدل مو دم اسبی برای افزایش جذابیت این افراد در لباس یقه گرد بهترین گزینه است. جمع کردن موها بالای سر یا داشتن آشفتگی در موهای دم اسبی زیباترتان خواهد کرد.

مدل مو مناسب با یقه دیپلمات

شاید با شنیدن نام یقه دیپلمات به یاد لباس های مردانه بیفتید که استایلی مرتب و اتوکشیده به فرد می بخشد. اگر لباس مجلسی با این یقه دارید، ایجاد تعادل در استایل از واجبات است. از این رو انتخاب مدل دم اسبی شلوغ یا بافت فرانسوی می تواند بهترین انتخاب باشد.

مدل مو مناسب با یقه دراپه

از آنجایی که این مدل یقه لباس حالت خاصی ندارد، می تواند فرد را هنگام انتخاب مدل مو با چالش مواجه کند. از این رو استفاده از شینیون های فرانسوی یا دم اسبی چند لایه انتخاب مناسبی برای ایجاد استایل جذاب خواهد بود.

مدل مو مناسب با یقه دور گردنی

لباس هایی با یقه دور گردنی در برخی موارد از قسمت پشت باز هستند و این جلوه فرم بدنی را بیشتر خواهد کرد. برای تکمیل این زیبایی و جذابیت بهترین انتخاب برای مدل مو، مدل باب آشفته یا پیچ و تاب دار است. علاوه بر این مدل بسته بالای سر نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. در نظر داشته باشید که مدل موهای بلند یا آزاد جلوه وز یبایی لباس را خواهد گرفت.

مدل مو مناسب با یقه مردانه

استفاده از مدل مو باب یا موهای جمع شده به بالا بهترین انتخاب برای لباس با یقه مردانه است. مدل دم اسبی یا جمع کردن موها به سمت پایین با این نوع یقه هناهنگی ندارد.

مدل مو با یقه اسکوپ

یکی از ویژگی های مهم این مدل لباس، سازگاری آن با هر نوع فرم بدن است. یقه اسکوپ در لباس های رسمی و غیر رسمی موجب می شود تا همه نگاه ها در مهمانی به سمت شما خیره شود. مدل مو دم اسبی که بالا بسته شود و هم چنین موهای تاب دار و فر از بهترین انتخاب های مدل مو برای لباس یقه اسکوپ است.

مطالعه  کفش مناسب مانتو شلوار اداری

راهنمای انتخاب مدل مو مناسب با لباس مجلسی

زمانی که شما به دنبال انتخاب مدل موی مناسب برای هماهنگی با انواع لباس‌ مجلسی هستید، برخی نکات را در نظر بگیرید تا ظاهر شما بهتر و هماهنگ‌تر باشد. در ادامه، چند راهنمایی برای انتخاب مدل مو مناسب برای لباس‌های مجلسی آورده شده است:

  • بررسی نوع و استایل لباس: ابتدا نوع و استایل لباسی که قصد دارید بپوشید را بررسی کنید. آیا لباس شما کلاسیک است، یا مدرن؟ آیا دارای جزئیات خاصی مانند گل‌ها، دانتل، یا سنگین‌کاری است؟ این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند تا مدل مو مناسب را انتخاب کنید.
  • در نظر گرفتن شکل صورت: شکل صورت شما نقش مهمی در انتخاب مدل مو دارد. به عنوان مثال، برای صورت گرد، مدل‌های مویی با حجم و حرکت مناسب هستند که صورت را طولانی‌تر به نظر بیاورند. برعکس، برای صورت مستطیلی، موهایی با حجم در قسمت بالا و پایین صورت می‌توانند صورت را معتدل‌تر کنند.
  • مطابقت با اندام و قامت: مدل مویی که انتخاب می‌کنید باید با قامت و اندام شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، مدل‌های مویی با حجم بیشتر ممکن است برای افراد قد بلند مناسب‌تر باشند، در حالی که مدل‌های مویی کوتاه‌تر ممکن است برای افراد کوتاه قامت مناسب‌تر باشند.
  • توجه به رنگ پوست و مو: رنگ پوست و موهای شما نیز می‌تواند در انتخاب مدل مو تأثیرگذار باشد. به عنوان مثال، اگر پوست شما روشن است، موهای تیره‌تر ممکن است برای شما جذابیت بیشتری داشته باشند و برعکس.
  • آزمون مدل‌های مختلف: قبل از رفتن به مجلس، زمان کافی برای آزمودن مدل‌های مختلف مو را در نظر بگیرید. این به شما کمک می‌کند تا بهترین مدل مویی که با لباس مجلسی شما هماهنگی دارد را پیدا کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید مدل مویی را که بهترین هماهنگی را با لباس مجلسی شما دارد را انتخاب کنید و ظاهر شیک و جذابی داشته باشید.

جمع‌بندی

داشتن موهای زیبا تاثیر به سزایی در جذابیت و ظاهر شما دارد. طراحی و مدل مو با لباس مجلسی رسمی و غیر رسمی موجب می شود تا همه نگاه ها به سمت شما باشد. در این بین، یقه و استایل لباس از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب مدل مو است. به عنوان مثال مدل مو باز بهترین گزینه برای یقه دکلته است تا قسمت های برهنه بدن را پوشش دهد. از این رو انتخاب مدل مو مناسب را با توجه به طرح های اروپایی، ساده، باز و بسته ای که وجود دارد توسط آرایشگر متناسب با لباس انجام می شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

گروه مد و فشن پارلی در سال 1399 ایجاد شده و در سال 1400 فعالیت خود را رسماً آغاز نموده است. نام پارلی الهام گرفته از نام طراح مد معروف ایتالیایی، السا لوییزا ماریا شیاپارلی، می باشد که در اوایل قرن بیستم در ایتالیا زندگی میکرده و تأثیر شگرفی بر دنیای طراحی مد داشته است. دلیل انتخاب این نام تیم طراحی متخصص پارلی است که طراحی لباس های عروسی، نامزدی، مجلسی و فرمالیته را بر عهده دارد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مزون پارلی می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user