مزون پارلی

کالاها

دسته بندی ها

مزون پارلی

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1400-04-12

طراحی لباس مجلسی و انواع آن در مزون پارلی

طراحی لباس یکی از شاخه‌های جذاب و پرطرفدار دنیای مد و فشن است. طراحی لباس چند شاخه دارد که طراحی لباس مجلسی یکی از آن‌ها است. لباس فشن و مجلسی از لباس‌های زنانه و گران است که روی آن حساسیت خاصی وجود دارد. خانم‌ها اغلب به دنبال لباسی با طراحی خاص و زیبا هستند که همانند آن وجود نداشته باشد. به همین علت طراحی لباس خصوصا لباس مجلسی یکی از شاخه‌های پرطرفدار است. برای اطلاع بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

امروزه لباس مجلسی تنها برای مراسم‌ها و مجالس عروسی، عقد، تولد و جشن‌های دیگر استفاده می‌شود، اما برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو طراحی لباس مجلسی و تنوع بالا اهمیت زیادی دارد. مزون لباس مجلسی پارلی انواع مدل‌های لباس مجلسی برای انواع مراسمات مختلف با مدل‌های متنوع را طراحی و تولید می‌کند و شما می‌توانید با سلیقه خود، لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قبل از طراحی بهتر است با مفهوم کلی فشن چیست؟ آشنا شوید. فشن در واقع هر چیزی که به عنوان مد در سراسر جهان شناخته شود و توسط صنعت مد و فشن ترویج شود. برای آموزش طراحی لباس مجلسی لازم است مهارت رسم و نقاشی داشته، در کلاس‌های مربوطه شرکت کنید و تمرین مستمر داشته باشید. با شرکت در کلاس‌ها و آموزش‌های لازم می‌توانید طراحی لباس دنباله دار، طراحی لباس‌های مختلف و متنوعی را بیاموزید.

طراحی انواع مختلف لباس مجلسی

لباس مجلسی دارای تنوع بیشتری نسبت به لباس‌های زنانه دیگر می‌باشد. در طراحی لباس مجلسی می‌توان از دامن‌های کوتاه، دامن‌های بلند، چین دار، آستین‌های برهنه، یقه‌های باز، یقه‌های بسته و انواع مدل‌های متنوع دیگر را طراحی کرد. محصولات پارلی مدل‌ها و طراحی‌های مختلفی برای لباس مجلسی برای افراد و سنین مختلف دارد و حتی طراحی لباس بارداری برای خانم‌های باردار را نیز در نظر گرفته است.

مطالعه  مهم ترین ویژگی های یونیفرم باکیفیت کدام است ؟!

معمولا جنس پارچه‌ای که برای دوخت لباس مجلسی آن به کار می‌رود، با لباس‌های دیگر مثل مانتو متفاوت بوده ولی تنوع بالایی دارد. مشتریان مزون پارلی از این موضوع آگاه هستند که کیفیت محصولات و دوخت لباس‌های مجموعه پارلی بسیار بالا است و علاوه بر آن مدل‌های گسترده‌ای نیز وجود دارد.

طراحی لباس مجلسی بر حسب ساختار بدن و فرم بدن هر فرد طراحی می‌شود. برای مثال برای افراد چاق نیز طراحی لباس مجلسی سایز بزرگ متناسب با فرم آن‌ها بهتر است تا لباس روی بدن خیلی تنگ یا خیلی گشاد نباشد. انواع لباس مجلسی از جمله لباس نامزدی، لباس عروسی، لباس فانتزی و… برای طراحی وجود دارد و شما می‌توانید 60  مدل از شیک ترین مدل لباس‌های محفلی و مجلسی زنانه مزون پارلی را مشاهده کنید.

انتخاب طراحی لباس مجلسی

لباس مجلسی انواع مختلفی دارد. طراحی آن‌ها می‌تواند حالت پوشیده‌تر یا عریان داشته باشد. آزاد یا جذب باشد. می‌تواند طراحی لباس مدل ماهی که کلاسیک است و یا طرحی مدرن‌تر داشته باشد. همه این مدل‌ها و مدل‌های متنوع دیگری در مزون پارلی وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به صفحه مجازی اینستاگرام از آن‌ها دیدن کنید.

همان طور که می‌دانید طراحی لباس مجلسی انواع مختلفی دارد که ممکن است انتخاب از بین آن‌ها را برای خانتم‌ها کمی دشوار کند. برای انتخاب و خرید لباس مجلسی بهتر است به سایز و اندازه خود دقت کنید. لباس خیلی تنگ یا خیلی گشاد، ظاهر و استایل مناسبی را همراه نخواهد داشت. هنگام انتخاب طرح لباس به نوع پارچه دقت کنید تا با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. برخی طرح‌ها به مدل پارچه ساده نیاز دارند. لباس را با توجه به قد، فرم و اندام بدن خود انتخاب کنید. شما عزیزان برای دیدن مدل‌ها و طرح‌های بیشتر متناسب با سلیقه و استایل خود می‌توانید از طریق مراجعه به آپارات اقدام کنید.

مطالعه  دوخت مانتو شلوار اداری چند متر پارچه میخواهد ؟!

سفارش دوزی و طراحی لباس های مجلسی در مزون پارلی

طراحی لباس و پوشاک مجلسی یکی از شاخه‌های پر طرفدار و پر درآمد است که نیاز به خلاقیت، علاقه، مهارت و آموزش دارد. طراحی درست اولین قدم برای داشتن یک لباس منحصر به فرد و آراسته است. شما می‌توانید از طریق تماس با مزون پارلی، لباس‌های شیک و زیبا برای سنین مختلف و برای تمامی سلایق تهیه کنید.

با بررسی و کسب اطلاعات درباره ما، می‌توانید از مشاوره و راهنمایی همکاران بهره مند شوید. علاوه بر مدل‌های مختلف و گسترده لباس مجلسی که با طراحی‌های شیک تولید و عرضه می‌شود، از کیفیت بالا و قیمت مناسب لباس مجلسی بهره مند شوید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

گروه مد و فشن پارلی در سال 1399 ایجاد شده و در سال 1400 فعالیت خود را رسماً آغاز نموده است. نام پارلی الهام گرفته از نام طراح مد معروف ایتالیایی، السا لوییزا ماریا شیاپارلی، می باشد که در اوایل قرن بیستم در ایتالیا زندگی میکرده و تأثیر شگرفی بر دنیای طراحی مد داشته است. دلیل انتخاب این نام تیم طراحی متخصص پارلی است که طراحی لباس های عروسی، نامزدی، مجلسی و فرمالیته را بر عهده دارد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مزون پارلی می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user